ПрофМайстерка "Як навчати, щоб надихати?"

 

З метою ознайомлення педагогів із сучасним ринком праці, формування зацікавленості учнів у виборі професії та розширення їхніх можливостей у майбутньому, на базі Тернопільського обласного центру зайнятості відбулася ПрофМайстерка для вчителів технологій. Ми повинні бути не лише вчителями, а й наставниками, адже педагог відіграє ключову роль у формуванні інтересу учнів до навчання. Він не просто передає знання, а й надихає, підтримує та допомагає розкрити потенціал кожного учня.


Саме про це йшла мова під час майстерки «Як навчати, щоб надихати?». З виступом до учасників звернулася консультант ТКМЦНОІМ Людмила Репіленко, яка розповіла про те, що інтеграція сучасних технологій у навчальний процес допомагає підготувати учнів до вимог ринку праці. Важливим доповненням стала розповідь психолога Тернопільської філії Тернопільського обласного центру зайнятості Оксани Гороховської про профорієнтацію на уроках технологій та про те, які навички та компетенції стануть ключовими для успішного працевлаштування в майбутньому.

Також цікаві та змістовні виступи представили:
🔹 Неоніла Габ’як (вчитель ТЗОШ №24) та Оксана Кулеша (вчитель ТЗОШ №14) з темою «Партнерство школи і училища – запорука професійного становлення». Вони розповіли про важливість співпраці між закладами освіти, яка дозволяє учням отримувати практичні навички ще під час навчання та усвідомлено обирати майбутню професію.
🔹 Людмила Репіленко (супервізор, консультант ТКМЦНОІМ) поділилася досвідом розвитку шкільних коворкінгів у Пирятинській громаді. Вона наголосила, що такі простори сприяють розвитку творчого мислення, навичок співпраці та підприємництва. Шкільні коворкінги дозволяють учням працювати над реальними проєктами, що допомагає їм краще зрозуміти сучасні професійні вимоги та підготуватися до майбутнього працевлаштування.

Окрім цього, Аліна Грицаєнко, завідувач сектору профорієнтації та психологічної підтримки відділу працевлаштування Тернопільської філії Тернопільського обласного центру зайнятості, ознайомила учасників із сучасною ситуацією на ринку праці.

Захід вкотре довів, що сучасна освіта потребує інтеграції новітніх підходів та активної взаємодії між школою, ринком праці та суспільством.








 

Коментарі